Известие

Collapse
No announcement yet.

Хидравличен филтър, кормилна уредба

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ми не е все едно дали мотора работи на 2000 или 5000оборота.Трябва да има някакъв регулатор , разтоварващ клапан знам ли, не съм запознат.Сигурно са в помпата вградени, за да осегурат работно налягане.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Ми не е все едно дали мотора работи на 2000 или 5000оборота.Трябва да има някакъв регулатор , разтоварващ клапан знам ли, не съм запознат.Сигурно са в помпата вградени, за да осегурат работно налягане.
      Има регулатор и той ограничава налягането на работното. От оборотите зависи дебита на помпата. От друга страна налягането на изхода на помпата не е постоянно. То зависи от положението на разпределителя на оста на волана. Когато воланът е в покой, налягането на изхода на помпата е минимално. В този момент тя върти течността през казанчето. Максималното налягане се развива, когато воланът е навит и колелата са стигнали крайното отклонение. Тогава въпросният регулатор отваря байпас изход - вход на помпата и налягането не надвишава въпросната стойност.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Има регулатор и той ограничава налягането на работното. От оборотите зависи дебита на помпата. От друга страна налягането на изхода на помпата не е постоянно. То зависи от положението на разпределителя на оста на волана. Когато воланът е в покой, налягането на изхода на помпата е минимално. В този момент тя върти течността през казанчето. Максималното налягане се развива, когато воланът е навит и колелата са стигнали крайното отклонение. Тогава въпросният регулатор отваря байпас изход - вход на помпата и налягането не надвишава въпросната стойност.
        Потвърждавам, че зависи и дебита и налягането от оборотите-при мен помпата е тръгнала да се разваля и особено като загрее маслото все едно нямам хидравлика. Като въртя на място и дам газ, волана олеква. Байпас също има-буквално се чува като навиеш волата докрай и натиснеш малко (което принципно не е препоръчително). Колкото до филтъра-абе наистина голямо пишкомерене падна, и на мен ми е непонятно защо. Ако някой има нещо предвид да го каже, стига с тия недомлъвки. Ей затова сме на това дередже в държавата, щото дай ни да се дърляме. Относно местоположението на филтъра/филтрите аз също с моята технически неграмотна кратуна, мисля, че трябва да са преди и след помпата. Тоя преди помпата пази нея, а тоя след помпата пази рейката от евентуални стружки от помпата. Така е при горивната система-има цедка преди помпата, има филтър след нея (поне при 155-цата). Колкото за запушването, малко ми не непонятно как ще се запуши, при положение,че върти едно и също масло, което няма контакт с външна среда, освен ако колата не е на 30 години и хидравличното масло не е сменяно никога. Двигателното масло малко или много има контакт с бензин, с мизерии от горенето, от въздуха и т.н.Бензиновия филтър също постоянно през него минава нов бензин, който може да донесе нови мизерии и макар че му намалява пропускливостта, чак да се запуши напълно...

        Comment


        • #64
          Е ся, как, за бела става, говорех принципно.Ама един конструктор сигурно ще ги предвиди тия неща.Явно тука е предвидил да няма филтър.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Е ся, как, за бела става, говорех принципно.Ама един конструктор сигурно ще ги предвиди тия неща.Явно тука е предвидил да няма филтър.
            Май съм ти разправял - някога с един приятел правихме една машина на хидравлично задвижване. И понеже работното налягане беше към 160 бара а усилията тук и там - по десетки тонове, та от страх да не се запуши туй, да не се спука онуй, бяхме натъманили една сложнотия с какви ли не защити. Накрая като я пуснахме в действие се оказа, че най-големите ни ядове идват от самите защити. Та лека полека сведохме нещата до минимално-необходимото.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment

            Working...
            X